Grexit

Standard

Glupost fraziranja je neizmerna. Sećam se kako su uoči jugoslovenske tragedije svi mediji prihvatili tlapnju o “razvodu” i onda su navalili da tu reč prevrću i poturaju gde god su mogli, sve dok nisu iznenada prestali (kad su počela krvoprolića). Tako sad i Evropljani trabunjaju o Grexit-u. Sve prolazi, samo je fraza večna.

Adel je i danas plakao: Srebreničanin kojem su ubili 22 člana porodice

Standard

adil_sabanovic_patria
Nekoliko hiljada Sarajlija odalo je danas počast i ispratilo 136 identificiranih žrtava koje su tokom genocida u Srebrenici 1995. godine ubili vojnici Vojske Republike Srpske, piše bh. novinska agencija Patria (NAP).

Od mnogobrojnih građana koji su došli ispratiti kamion s posmrtnim ostacima srebreničkih žrtava danas ispred zgrade Predsjedništva BiH u Sarajevu bio je i 32-godišnji Adel Šabanović. On je u Srebrenici izgubio 22 člana svoje uže i šire porodice.

Danas je imao emotivan susret s Huseinom ef. Kavazovićem, reisu-l-ulemom Islamske zajednice u BiH. Naime, Adel je prišao reisu Kavazoviću u momentima dok se tužna povorka čekala ispred Predsjedništva BiH i bukvalno doživio emotivni slom, te nije mogao zaustaviti suze. Reis Kavazović zagrlio je Šabanovića.

„Bolestan sam, ali morao sam doći, kao i svake godine ispratiti žrtve“, kazao je kratko Šabanović.

Šabanović je, piše NAP, pripadnicima Drinskog korpusa vojske RS-a morao donositi vodu da operu ruke i noževe nakon klanja Bošnjaka. Iako je imao tek osam godina, pred njegovim očima pripadnici Vojske RS-a silovali su i zaklali više njegovih prijatelja i članova porodice.

On danas živi u općini Hadžići.

Mjesečno prima tek stotinu KM pomoći i ono što mu daju plemeniti ljudi. Kuću u kojoj živi sam, sagradili su mu dobrotvori.

Božo Vrećo

Standard

Znate li da svaki put kad pomislim na Srebrenicu, budem jedna od onih zena koje u dimijama koracaju uplaseno i nijemo,poput srna u krdu, skrivaju svoju lanad unutar kolone od pogleda koji ih moze raniti,
a ja sama,
izgrizenog sam vrata i mucena i krvlju oznacena,
a mog jelena nema ,
nema ga da rogovima svojim zamahne vitim i odbrani ,
zarice najglasnije da ustkunu vuci i bjesni psi i ne uzmu nam jedince,
ne otmu mi srce iz njedara,
oci moje,
eh da barem zalosna nisam vidjela kako mi ga odvode,
eh da barem jadovna nisam cula kako mi jauknu,
ode mi,
ode mi moje lane zedno na onaj svijet,
ode mi sam,
ko ce mi ga rano moja docekati…

A mog Osmana nema,
nema mi ga,
ubili ga u sumi, u polju, u psenici, u pojati,
ubili mi ga na pragu gdje sam cedo nase prvi put zaljuljala i podojila,
pod onom aslamom gdje smo asikovali ko mladi,
sjecam se dolazio mi da mi kaze da ce me kradom odvesti,
majka jadna krisom od babe i ruho spremila,
da ce me odvesti tamo dalje ,iza brda,
pa sta ako smo siromasni, posteni smo,
skucicemo se nekako,
kasika po kasika,zrno po zrno,
zulj po zulj al ostace se zivo,
samo nek smo skupa,
a sad mi ga nema,
ne cujem da me doziva,
ne cujem da mi dolazi,
jelen moj,
ponos moj!

A ja evo, u sebi,
jos samo ovu pjesmu nosim,
da ujutru, dozovem ih obojicu njome,
s’ one strane potoka;

“Osmana mi nece dan mi svanuti,
djulistanom sve ce lati pan’uti…”
( djelic iz moje knjige)

Vučiću izvini: Kapetan Dragan sa letovanja u Hrvatskoj

Standard

Kapetan Dragan ne letuje u Hrvatskoj

Kapetane Dragane, ne zamjeri, ne stigoh prije tebe u Split da kupim kitu kruta cvijeca da te docekam. Nadam se da ce netko drugi. Dobro dosao u Hrvatsku. Uzivaj u ljetu i moru kapetane. Nadam se da uzivas u putu. U Splitu brdo ljudi no ne brini rezerviran ti je lep smestaj. Pomoz bog te cuvao junacino.

Via Facebook

Djon obraz – Vučić: Idem u Potočare

Standard

Pazi ovo “usprkos sigurnosnim procjenama”, kao da ide medju teroriste.
———————————————————————————–

BRISEL – Premijer Srbije Aleksandar Vučuć izjavio je danas u Brirselu da će definitivno ići na komemoraciju srebrenčkim žrtvama u Potočare, usprkos sigurnosnim procjenama.

“Sigurnosne procene me nikad nisu zanimale”, rekao je Vučić novinarima nakon susret sa predsjednikom Europske komisije Žan-Klod Junkerom.

Vučić je kazao kako ga ne zanimaju ni pojedine uvredljive izjave na račun Srbije, javio je Tanjug.

“Sto puta sam se ugrizao za jezik da ne bih odgovarao na provokacije i uvrede”, rekao je srbijanski premijer i dodao da je jedino što je važno da se između srpskog i bošnjačkog naroda izgradi bolji i iskreniji odnos.

Upitan da prokomentira današnju rezoluciju o Srebrenici koju je usvojio Evropski parlament, Vučić je kazao da je primijetio da su vodeću ulogu u tome imali hrvatski zastupnici.

“Neću ništa više kazati i sad ću se stoprvi put ugristi za jezik”, rekao je premijer Srbije.

Nađa Diklić: Kratko uputstvo kako da naučite svoje dijete da mrzi druge?

Standard

photo-drustvo-deca-Zloupotreba_dece_01_u_981526403

Ne znam da li neki tekstovi ikada treba da budu napisani. Dok počinjem da pišem ovaj, također imam dvojbe…

Ali, licemjerno je da zatvaramo oči pred nekim stvarima, događajima, zbog egoistične potrebe da sebe napravimo boljima nego što jesmo. Nadljudima, nadnovinarima, nadroditeljima…

Niko od nas ne treba da prisvaja taj prefiks “nad”, jer nikada ne znamo šta nosi dan, a šta noć. Continue reading